Vanliga frågor?

Vanliga frågor? 


1. När får jag min vara? 

Vi försöker att posta iväg din vara samma dag som du beställer och om varan finns i lager strävar vi efter att du ska få den inom ett par dagar. 
Om det skickas från ett externt lager så kan du räkna med ca 1-2 veckor innan du har varan hos dig. 
När det gäller beställningssvaror så återkommer vi med estimerad leveranstid till dig vid beställning! 

2. Hur gör jag en retur? 

Maila oss och berätta vad du vill returnera så hjälper vi dig med returssedel. Returfrakten står du som kund för.  


    3. Vill du sälja dina produkter hos oss?

    Vi är alltid öppna för nya samarbeten och har du en produkt som du tror passar i vår webbshop eller butik så tveka inte på att höra av dig! 


    4. Vi är ett större stall som vill köpa storpack eller högre volym?

    Vill du som har flera hästar eller ett större stall kunna köpa produkter i storpack eller större kvantitet? 
    Skicka ett mail till Hej@hultaequestrian.se med vilka produkter som är av intresse så kollar vi på en lösning både när det gäller mängdrabatt och leverans alternativ. 
    Vi vill gärna att du ska kunna välja oss som din leverantör för dina hästar! 


    5. Kan jag lita på lagersaldo som är på hemsidan och veta att det finns i den fysiska butiken?

    Vissa av våra produkter finns både i butiken och webbshopen, det innebär att viss felmarginal på lagersaldo kan ske eftersom man kan handla samtidigt på båda ställena. 
    Vissa av våra produkter på webbshopen skickas från ett externt lager och därför kan det ibland vara något längre leveranstid. 


    Kontakt

    Vid frågor om leverans, kontakta vår kundtjänst:

    • E-post: Hej@hultaequestrian.se
    • Telefon: 0706584277
    • Öppettider Vardagar, via sms 07-17, via telefon 17-19
      Helger 10-16